torstai 1. lokakuuta 2015

Syyskuun SAL/September Smalls SAL


Eilen viimeistelin vielä yhden pikkutyön syyskuun Smalls SALiin. Heatherin Stitching Lotus blogissa voit käydä katsomassa muiden osallistujien pistelyitä ja jos haluat mukaan ohjeet löydät täältä. Tämä tipu on Lizzie Katen malli. Mallin mukana oli lumihiutaleiksi nappi ja valkoisia helmiä, mutta helmet jätin pois, koska valitsin pistelykankaaksi tuon pellavan, jossa jo valmiiksi leijailee hiutaleita.

Syyskuun pienet
 Smalls for September

IN ENGLISH: It's time to update Smalls SAL for September. The SAL is hosted by Heather at Stitching Lotus  and you can see everyone else's  September update here and if you would love to join with us you find more info here. 
For September I have finished three small. Two of them I shared with you already my last post and here is last one. The chart is Fa La La by Lizzie Kate. There were button and beads by the design. For finishing I used only aqua snowflake button and I didn't put white beads on my work because I stitched it on polka dot linen. The threads are recommended  WDW and DMC, but I changed a few color.

Thanks for your kind comments and wonderful October to all my readers!

17 kommenttia:

Timi kirjoitti...

This Fa lala looks so lovely!!!
Have a beautiful October!!!♥

Anonyymi kirjoitti...

I love this stitching from Lizzie*kate.. is really pretty.. well done

Irene kirjoitti...

Ah che meraviglia Irmeli, bellissimo

Lumiruusu kirjoitti...

Ihana fa la laa ja tuo pikku Enkeli on todella hyvä malli olen sen pistellyt ainakin kahteen kertaan turkoosilla WDW langalla saksikoristeeksi ja ornassin sävyillä Sarille viime vuonna pikkuiseen pöytäliinaan :)

Vickie kirjoitti...

I like Fa la la on white polka dot.

Do you think you could tell Maija about not being "no-reply commenter"? If you know how to tell her to change it? I can no longer comment or email her. Her email address fails every time. I have no way of contacting her at all.

Marie kirjoitti...

Great use of the polka dot fabric ~ perfect for this wonderful Lizzie Kate design! Congrats on a beautiful finish.

Maria kirjoitti...

Nämä pienet ovat kyllä niin ihania! Kiva tuo kangas, valmiit hiutaleet:)

Manuela kirjoitti...

Lovely little finish.
Greetings, Manuela

Anne kirjoitti...

Samaa mieltä, että nuo pienet pistelyt on ihania!!!
Värikästä ja inspiroivaa syksyä!

Daniela Bencúrová kirjoitti...

LK beautiful in your design!
I wish you good luck also in October !!!
Greetings, dear Irmeli!

Stitchhappy kirjoitti...

The polka dot fabric was a perfect choice for this cute design! Nice job!

Virpi kirjoitti...

Oi, mitä ihanuuksia!

Brigitte kirjoitti...

Such a funny little cardinal with a Santa's hat on. Just adorable. September was a very productive month for you.

Le crocette di Mariuccia kirjoitti...

Adorabile questo Babbo Natale! Complimenti e un caro saluto. Mariuccia

Eila kirjoitti...

Onpa kiva kardinaalikoriste jouluksi! Ei tässä kauaa mene kun joulu on jo ovella;)
Mutta sitä ennen ihania syyspäiviä sinulle!

Sari (saristitching) kirjoitti...

Ihana Falala ja oih, täällähän on tutunnäköinen muistikuution kansi :) Kiitos.

Sheryl kirjoitti...

Love this cute little cardinal. Pretty work