torstai 11. helmikuuta 2016
Muutama valmistunut/Some finishes
Sarilla oli syntymäpäivä viime viikolla. Hänelle tein tämän pienen pistelyn. Yleensä en erityisemmin pidä malleista, jossa on tekstejä, mutta tässä nimenomaan teksti osui ja upposi ja kruununa siinä oli tietenkin tuo pieni kisu, sillä Sarihan pitää erityisesti kissoista:). Malli on täältä.
Sain viimeisteltyä Joyful World helmikuun SAL pistelyni. Näin pinkeepin tyyliin tulen viimeistelemään kaikki kuukaudet. Pistelyillä on oiva paikka keittiön pikkuhyllykössä.
Sain myös tammikuun pistelyosuuden valmiiksi. Nämä ovat minusta tosi kivoja malleja ja innolla jo odotan pääseväni maaliskuun mallin kimppuun.
IN ENGLISH: Last week my friend Sari had birthday. I stitched for her a nice chart with a happy saying. There is also cute cat that Sari loves. The chart you can find here.
I managed to finish Joyful World February chart. I finished it off as a pinkeep and I added little red heart pin and bow on it. I set it up in the kitchen shelf, I think it's good place for it. I stitched up January too and now I wait to start March model.
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)

19 kommenttia:
Yes, I saw your gift. It is sweet. I also have finished up January and February as pinkeeps. March is adorable!
che belli, io devo ancora iniziare febbraio
Wonderful gift for your friend.
I have finished up the February. They are so cute.
Greetings, Manuela
Lovely gift you made for your friend.
Happy stitching
Molto bello il regalo con il gattino! Bellissimi anche i ricami del sal, partecipo anch'io ma sono in ritardo, devo finire gennaio.
Very beautiful
Ihan supersuloinen tuo hyllykkö:)Kauniita pistelyitä!
All beautiful stitching , love the gift for your friend too.
Dear Irmeli, great job! I really like your shelf to February!
Super!
Pááá
Gorgeous finishes, love it!
Voi että nuo kuukausimallit on sitten ihanat, minä en ole päässyt niitä tulostamaan kun tulostin vielä rikki ja siellä missä tulostin olisi saatavilla en ole muistanut... Ja kiva Sarin kisulipistely!
Lovely, lovely and lovely. Big Hug, Mariuccia
You have been busy with your needles :)
Love your finishes. Those monthly charts from the Snowflower Diaries are really really cute!
So wonderful, your little birthday gift for Sari. And you are doing great stitching and finishing the Joyful World monthly designs. So far I love them all.
Your finishes are so beautiful!!!
Have a nice week!!!
Kaunis kiitos yllätyspostista! Langatkin olen jo aikaa sitten etsinyt valmiiksi joten nyt heti hommiin kunhan paranen, edelleen tauti päällä.
I have just found your blog and wanted to say "hello!" Love your stitching--so many lovely projects you have finished :)
Synttäripistely on niin kaunis ja teksti osuva. Kiitos. Nuo kuukausimallit ovat kyllä kivoja, olet jo saanut tammikuunkin pisteltyä! Tuo tammikuu on minusta erityisen ihana.
Lovely stitched designs, I´m way behind with mine.
Lähetä kommentti